Meerdere merken en of private label van 100 tot 1.000.000+ kentekens

Voor auto- en leasebedrijven met meerdere merken onder één dak, maar ook voor (tank)kaarthouders of fleet-owners ontstaat al snel de behoefte aan één nummer en één aanspreekpunt voor schade, pech of andere gebeurtenissen.

Voor auto's waarbij de merkenservice* nog geldig is kunnen onze alarmisten - op kenteken niveau - de klant eerst doorverbinden met de merkenservice en bij schade kan desgewenst met de Verzekeraar op de groene-kaart doorverbonden worden. Hierdoor kunt ú de regie in handen houden en ‘real time’ inzage houden. Voor de gestrande klanten versterkt dit natuurlijk de binding met uw bedrijf en of organisatie. 

Door het verstrekken van een eigen pas met een uniek alarmnummer wordt er altijd opgenomen met uw naam. De pas is desgewenst in eigen beheer te printen. De telefoonlijn kan op door u gewenste tijden doorgeschakeld worden naar uw eigen bedrijf zodat u zelf de assistentieverlening kunt coördineren en of uitvoeren. Uiteraard kan assistentieverlening van voertuigen ook via ons algemene alarmnummer verlopen.

*Voor import auto's is de Nederlandse merkenservice veelal niet van toepassing

Alarm Platform

Waar alles om draait is een door AA-team doordacht ontwikkeld softwareprogramma. Samen met de database wordt dit gehost op een Multichannel Voice Response Alarm Platform, welke is voorzien van 1000 unieke telefoonlijnen.

Middels de VRS-software is het direct doorschakelen naar een eigen vestiging mogelijk. Alle gesprekken worden geregistreerd en als AA-team partner kunt u 24/7 online de meldingen inzien en ontvangt u een email van de melding.

Zo heeft AA-team een VRS-telefoonmenu ontwikkeld met “woonplaats- en snelwegbellen” . Kiest onze opdrachtgever en of wegbeheerder voor dit telefoonmenu, dan toets men de eerste letters van de woonplaats, of het A- of N-wegnummer in en bestaat de mogelijkheid om rechtstreeks in contact te komen met een gecontracteerde assistentieverlener.

AlarmPlatform postcode plaatsnaam en snelweg bellen

Naambellen wordt `plaatsnaam`bellen.

Plaatsnaam bellen is een nieuwe manier om in contact te komen met de dichtstbijzijnde assistentieverlener in Nederland.

De cijfers 2 tot en met 9 corresponderen per letter met een cijfer. Gebruik de 1 voor een spatie.
Bel altijd handsfree zodat u de instructies op kunt volgen.

Vaak is de woonplaats al binnen 4 of 5 toets indrukken gevonden en wordt u dit medegedeeld.
Als u bevestigd dat u akkoord bent met de gekozen woonplaats wordt u doorgeschakeld en ontvangt u een drie cijferig incidentnummer.

Snelweg bellen, het telefoonmenu voor wegbeheerders

Met het `snelweg-menu` kan men op A-of N-wegen in Nederland direct in contact komen met een assistentieverlener en of berger. Heel eenvoudig toets u de cijfers van de autoweg in, die op de groene hectometerpaal staan. (deze staan om de 100 meter) De linkerbaan (Li) geeft men aan met een 5 en de rechterbaan (Re) met een 7. Desgewenst kan een automatisch gesproken incidentnummer toegekend worden aan de beller.

Postcodemenu

Het postcodemenu maakt zoeken binnen Nederland naar een geschikte assistentieverlener voor pechhulp of een berger voor foutparkeerders een stuk eenvoudiger. Het enig wat u op uw bestemming hoeft te doen is, het AA-team alarmnummer bellen en de vier cijfers van de postcode intoetsen. Daarna wordt u doorgeschakeld naar een lokale assistentieverlener.